83i u 14:16

ponedjeljak, 23.07.2018.




Osim toga,
:))),
Mi svaki dan krademo smokve.
Nismo mi zle,
Većinu stabala smokvi
Ovdje vlasnici ne šljive,
Uzimaju ih zdravo za gotovo.
Prekjučer je bilo kmično i pred kišu
Krenule smo prema Paklenici umjesto na kupanje
I jedno dvorište puno smokvi
Kuća je izgledala prazno tj. zatvoreno
Popele smo se na zid (ogradu,
ne na zid kuće :D )
I jele, i smijale se,
I vikale 'hvala smokva!"
I zabavljale se naglas, uljepljivale se
I najele se na koncu
Kadli istrči žena iz kuće
Daleko kuća
Ona maršira prema nama ljutito
Iz daljine
A mi Aaaaaaaaaaa sa zida dolje i bris
U neko grmlje
Umiremo od smijeha
Žena i dalje prema nama
Mi dalje bris od nje.
I nastavi se ona uz ogradu,
Zna da je to jedini put natrag u selo,
Osim okolnog na magistralu....
Čeka ona
A mi čučimo u grmlju
I naravno,
Počne grmljavina
A grmljavina tu nije zezancija :-O
I počne krupna kiša
Nismo imale što drugo :)))
Nego trčanje skroz uokolo,
na magistralu,
Pa doma iz dugog smjera.
Još me danas noge bole. :)))


Današnji ulov
(Ne, nismo odustale od prljave rabote :D )







<< Arhiva >>

Clicky